poniedziałek, 28 kwietnia 2014

057 / "Przestrzenie nieuśpione" - plener w Książu Wielkopolskim

26 kwietnia w sobotę odbył się w Książu Wielkopolskim plener fotograficzny pod hasłem "Przestrzenie nieuśpione". Przeglądając dziś materiał stwierdzam, że wyszły mi "Przestrzenie uśpione". Uśpione jak chyba większość polskich, małych, kilkutysięcznych miasteczek w sobotnie popołudnie...   

    
Książ Wielkopolski, 26.04.2014 - Karol Szymkowiak

...ale na szczęście poplenerowy wieczór przy ognisku wcale do sennych nie należał.

Plener zorganizowała (już po raz drugi) Marlena Grewling wraz z Biblioteką Publiczną i Centrum Kultury w Książu. Marlena - podtrzymuję to co powiedziałem Ci przy ognisku - obiecaj, że nigdy nie zabraknie Ci energii do organizowania tej imprezy cyklicznie. Powodzenia również w organizacji wernisażu wystawy poplenerowej!

1 komentarz:

  1. To była świetna okazja do miłego i pożytecznie spędzonego czasu w gronie tych, którzy kochają fotografować. Co do jednego jestem pewna, takie spotkania tworzą ludzie, bez nich nic, dlatego fajnie, że się pojawiłeś i uczestniczyłeś w plenerze.
    Mam nadzieję, że plener fotograficzny w Książu będzie imprezą cykliczną. I, że za rok znów się spotkamy. Pozdrawiam. Marlena Grewling

    OdpowiedzUsuń