czwartek, 16 maja 2013

"Dzieła" komórkowe

W marcu zeszłego roku Średzkie Towarzystwo Fotograficzne zorganizowało pierwszą eksperymentalną (jak sami o niej mówią) wystawę fotografii komórkowej PHOTEL... Potraktowałem to jak swego rodzaju wyzwanie. Spodobał mi się też punkt w regulaminie mówiący "Tematyka zdjęć jest dowolna, warunkiem jest jednak aby zdjęcia nie były poddane obróbce w komputerowym programie graficznym". Dopuszczono jednak używanie programów, które obrabiają obraz już w telefonie. Osiem fotografii, które wtedy powstały w zasadzie specjalnie pod PHOTEL wysłałem potem na Moją Wielkopolskę 2012.  

Kilka dni temu odbył się wernisaż drugiej edycji wystawy. Pokazano wszystko tam moje komórkowe prace. Dwa zestawy typu witraż:

 
Karol Gustaw Szymkowiak, 2012
Oraz prawdziwe komórkowe "dzieła". Pierwsza fotografia "The laser dog" - to tzw. inspiracja wsteczna. Fotografia wykonana co prawda w 2011 roku, ale do jej przesłania zainspirowała mnie praca "Laserowy kot", którą zobaczyłem na pierwszym PHOTEL'u.

Karol Gustaw Szymkowiak, 2011
Drugie "dzieło":

Karol Gustaw Szymkowiak, 2012
Kto wie z jakiego filmu pochodzi ten kadr?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz