środa, 29 stycznia 2014

035 / Future Days

Skorzęcin, 2013 - Karol Gustaw Szymkowiak

Wczoraj skanując materiał z przyczepami do "Nieruchomych podróżników" zeskanowałem też powyższą fotografię. Nie ma na niej przyczepy tylko dlatego, że jest to trzynasta klatka z Bronicki SQ z kasetą na film 220, a trzynasta klatka wychodzi tak jak się trafi (normalnie można na filmie 120 zrobić 12 klatek 6x6, ale w tej kasecie można strzelać dalej, choć 13 klatka prawie nigdy nie jest pełnym kwadratem). Zazwyczaj te trzynaste fotografie powstają spontanicznie, bo trzeba zmieniać film na nowy i kontynuować plener. Tak było i tym razem. 

Przed wczoraj wieczorem oglądałem z kolei film Agnieszki Polskiej "Future Days". To co wczoraj zobaczyłem po zeskanowaniu od razu skojarzyło mi się z owym filmem, który polecam (nie wiem czy można zobaczyć gdzieś w sieci, ja oglądałem na TVP Kultura). 
 
Reszta zeskanowanego materiału to same nieruchome przyczepy kempingowe, czyli typologiczna nuda...    
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz