czwartek, 31 października 2013

"Nieruchomi podróżnicy" - odsłona druga (lato 2013)

Poniżej fotografie "Nieruchomych podróżników", które wykonałem latem tego roku. Nie wszystkie bo mam jeszcze jedną niewywołaną rolkę negatywu. Od listopada trzeba wziąć się porządnie za kontynuację cyklu...Niektóre z tych przyczep mam też na innych kadrach, ale to, które ostatecznie wybiorę do serii nastąpi chyba dopiero wtedy kiedy zgromadzę taka ilość materiału jaką sobie założyłem. 

Kiedy robiłem Niewiadówkę służącą jako wypożyczalnia sprzętu pływającego (fotografia numer 1), mój przyjaciel powiedział: "fajna i to symboliczne pozbawianie ich kół".




Nieruchomi podróżnicy, 2013 - Karol Gustaw Szymkowiak

W dalszym ciągu liczę na pomoc "ludzi dobrej woli", którzy informowaliby mnie o takich przyczepach  - najchętniej przyjmę informacje o stojących gdzieś w Wielkopolsce (okolice Poznania, Wrześni, Jarocina).

2 komentarze:

  1. u siebie trafiłam ostatnio na dwie, w sumie trzy, w jednym przypadku bliźniaki:
    pierwsze
    drugie

    (Wrocław)

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) ale fajny pomysł! Bardzo podoba mi się tytuł!

    OdpowiedzUsuń